2012. január 9., hétfő

A "százkétezrek" győzelme?

A kötelező magánnyugdíjpénztárban maradók ellátási  jogosultsága lényegében teljesen helyreállt:
Ez a történet bekerül a politológia nagykönyveibe: zsarolás, fenyegetés, lopás, érthetetlenül elmaradt jogvédelem, majd az ellenállók rehabilitálása, a többiek megalázása. Gondolom, most még mézesmadzag is lesz arra, hogy mégis beöntsük a pénzünket a nagy közösbe. Na, meg a kmanyupok fenntartása nem lesz egyszerű történet...
Egyetlen őszinte, korrekt megnyilatkozás nem volt még ebben az ügyben a kormány részéről, egészen döbbenetes sztori. Mintha útszéli gengszterek próbálkoztak volna be védelmi pénzért...

És most kíváncsi vagyok, hogy a Fidesz vezetői és gazdasági holdudvara körében hányan maradtak a kmanyupokban? Mert azt laikusként én is felfogtam, hogy előbb-utóbb a társadalombiztosítási jogviszonyunk helyreáll, én tehát kivártam. Jogilag tarthatatlan volt a zsarolás minden pontja, és ezt tudnia kellett a kormánytagoknak ugyanúgy, mint azt, hogy az szja-változás hogyan érinti az alacsonyabb keresetűek bérét. Azért remélem, hogy most nem a legrosszabb forgatókönyv zajlott, zajlik le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése